Sunday, October 9, 2011

Kerana mencari cara menulis huruf م

Bismillah

Setelah bertapa di rumah sahabat semalam, saya akhirnya menyedari kelemahan diri saya. Iaitu menulis م dengan baik.

Lalu, saya meng-google kaedah menulis م yg betul di internet.

Cara saya meng-google adalah dengan mencari image yg saya rasa menepati kehendak hati saya. Samalah seperti saya meng-google resepi masakan, akan saya cari yg betul-betul cantik dan nampak sedap! (contoh: Donut yg betul-betul gebuzz)

Baik, sambung cerita pasal م.

Lalu hasil peng-google-an saya, telah menemukan sesuatu yg lebih baik dari apa yg saya inginkan. Bagaikan pucuk dicita ulam mendatang!

Saya jumpa laman web ni. http://aselicahndeso.wordpress.com/

Arabic Pad 1.4 yg sangat da bomb!!!

Tak perlu nak buka ms word yg loading macam lambat. Puft! Sekejap je pakai Arabic Pad ni. Juga senang nak hafal key dia. (tak perlulah lepas ni nak beli sticker arabic tu yg tak terbeli-beli lagi..hehe :p)

Memang senang sangat guna Arabic Pad ni. Sangat mudah dan sangat senang!

Saya tak tahu nak khabarkan betapa hati ini sangat gembira dan bersyukur sekali.. alhamdulillah

Semoga Allah melimpah nikmat yg tidak berbelah bagi pada developer Arabic Pad ni.. ameen.


Ni saya cuba tulis dari Arabic Pad 1.4

سيتي ميسرة بنت وان چيك



**- cara nak tulis huruf م tu.. takpe, ada guru yg hebat untuk itu.. huhu

2 comments:

Anonymous said...

WAAAAA!!!!!!

CEMBURU CELIKKK!!!!!

SOFTWARE NIH TAK COMPATIBLE NGAN EPAL FUTEH!!!!

SILA DELETE POSTING SEKARANG JUGAK MAI!! JANGAN BIARKAN RAMAI ORANG MENDAPAT NIKMAT YG SAMA MACAM MAI DAPAT!

haahaha

** oklah2.. akak frust nih.. p beli pau goreng lah sat..... huhu

ummu durrah said...

hahahah!

Dun worry la kak ;p

Berapa orang je yg baca blog ni.. maka jangan la frust sangat.

tapi, serious.. mmg sangat senang! Senang ingat key dia. Senang nak masuk harakat. Pastu ada huruf ڤ چ ڠ ڽ ۏ ڬ


**- Ceh, nak jeleskan orang dgn makanan le tu