Saturday, July 23, 2011

Kesunyian itu..

Bismillah

ya... saya pernah kata saya ni rasa macam agak lonely...

:)

Rupanya, saya sudah tersedar hari ini..
Memang dalam jiwa saya ni ada kekosongan..

Kerana tempat itu teramat-amat istimewa..
Dan sampai sekarang saya tak dapat memenuhinya..

Sehingga kini, saya tetap mencari-cari demi untuk mengisi rasa kosong itu..
Ya.. Allah, sangat pedih

Sangat pedih demi mendamba kasih-Mu..
Memang hati ini akan kosong sentiasa..
Kerana sukarnya

peritnya

Aku sedar... aku tergolong dalam hamba-Mu yg zalim,
tapi, aku masih berharap dapat menemui-Mu dalan keadaan yg Engkau sukai

Ya Allah... aku bimbang

Aku bimbang dgn lamanya diriku hidup di bumi,
Harapan ku semakin tipis..
Kerana terhalang dgn beban dosaku yg kian meninggi


Sungguh dunia ini begitu indah..
Dan aku risau dengannya, aku melupakan indahnya syurga-Mu


"Bersangka baiklah kerana sesungguhnya Allah bersamamu, para malaikat memohon ampunan untukmu dan syurga sedang menantimu" - Dr 'Aidh




**-Air mata ini tak tertahan bila membaca kalimat ini dalam sebuah buku petang tadi...

No comments: