Saturday, February 23, 2013

Bererti

Bismillahirrahmanirrahim

Misi: Menjadikan hidup bererti.

:')

Penyakit hati terlalu banyak menyerang saya lewat ini. Penyakit yang paling saya benci adalah penyakit apabila terdetik hati tidak bahagia bila orang lain bahagia... :O

Semoga Allah mengampunkan dosa saya semuanya...amin.


Tak mengapa, mereka diberi kemampuan dari Allah. Mungkin untuk saya pula, ada bahagian yang lain selain itu.. ;)


...........



**- Saya ingin semua orang bahagia sepertimana saya inginkan semua orang ke syurga-Nya <3



2 comments:

Anonymous said...

Baru nak cari post pasal hilangkan pigmentation kat blog mai.. apa yang mai guna. dah hilang. huhuhuhu

ummu durrah said...

Alamak, nak ke entry tu ? Ni sape nih.. mai dah tukar tu jadi draft.. hehe

Mai dulu guna banyak gak. Lupa dah..huhu

Siang:
1.Mula2 mai skrub dengan Bedak Bunga Tanjung
2.Cuci muka dengan Eucerin cleanser
3.Pastu guna Hada labo arbutin whitening lotion
4.Pelembab guna Skinz UV White Day cream (dulu guna Garnier,tapi dek boikot punye pasal :p)

Malam:
1. Masker bedak bunga tanjung. Pastu bilas ngan air suam.
2. Cuci muka dgn Eucerin
3. Tampar2 muka dgn Hada Labo
4. Pelembab guna Organic Aid
5. Letak krim Fair & Lovely Anti mark dekat spots yg tak berapa suci tu.. huhu

Doa juga ya.. Sebab semua ni kuasa Dia akhirnya ;p

Semoga membantu